Monday 21 April 2008

strange little girl

Dupa discutia de polyamory (care, by the way, inca are loc pe blog-ul lui Gramo), in care aflu cu stupoare ca multi chiar cred ca daca am legaliza asa ceva s-ar casatori toti astia "poliamorosi" pe capete. As putea sa scriu pagini intregi despre cum nu par sa priceapa unii cele mai simple lucruri, dar daca nu vrea omul sa priceapa, cine sunt eu sa incerc sa incep revolutii culturale?

De la astfel de discutii trecem la o stire cel putin interesanta (si pentru multi socanta): O studenta isi induce avorturi pentru a crea o opera de arta. Se pare, insa, ca ar fi falsa. Ma rog, daca e intr-adevar o gluma, mi se pare de prost gust. Este irelevant faptul ca tipa e studenta la Yale si tema proiectului e "Cum pica oamenii de fraieri". Eu voi trata subiectul ca si cum nu ar fi o gluma. In orientarea politica, sunt mai mult sau mai putin Libertarian (va explica Wikipedia ce-i aia), asa ca pentru mine, e "free for all" cu conditia ca nimeni nu e ranit.

Am zis asta in post-ul de mai jos: sunt pro-avort. Sau pro-choice, cum zic altii. Adica da, cred ca avortul ar trebui sa fie legal (cum e la noi), dar chiar si eu trag o linie: dupa 3 luni, daca nu sunt complicatii de ordin medical, sorry, but you'll be a mum. Nu pot sa cred ca nu iti dai seama ca esti gravida. Dar sa trecem la aceasta studenta. Ce a facut ea e inadmisibil. Arta pentru arta si alte clisee de genul asta. Da, o femeie are dreptul sa faca ce vrea cu corpul ei, dar sa fie foarte clar: aici, ea poate sa indruge tampenii despre arta pana nu mai poate, e clar ca a facut ce a facut ca sa socheze. Daca vrei sa vorbesti despre avort, sunt alte modalitati.

Mi se pare scarbos ca Yale a putut accepta asa ceva. Da, bun, bine, o gluma, dar cum afecteaza asta imaginea facultatii? Pai daca Yale poate, maine la Oxford auzi despre canibalism ca diploma si apoi la Cambridge se da liber... ma rog, intelegeti voi ce vreau sa zic.

Nu, nu fac parte din comunitatea aruncatorilor de pietre si oua la parade cu steaguri curcubeu (dar, in mod bizar, unul din bunii mei prieteni da), dar parca aici... nu stiu ce sa zic. Libertate de exprimare, si feminism pana la capat (atentie, nu din categoria "barbatii sunt toti misogini"), dar stimata studenta... ma lasi?

0 comments: