Monday 14 April 2008

different names for the same thing



E primavara afara, in gradina de la bloc a inflorit liliacul si administratorul ne-a spus ca mai bine il luam noi decat sa fie furat si sa se vanda prin piata. Asa ca mama a luat un buchet mare care acum se vestejeste pe dulapul din sufragerie. Au mai ramas cateva flori si am zis si eu sa-mi ramana o poza.

De mi-ar trece si acest mood de copil rasfatat as fi mai fericita. Ascult Belle and Sebastian si Garbage, ma cert cu EL, I sulk, el pleaca de la calculator ca sa evite o cearta cu scantei si la urma, cand eu spun 'I'm sorry' si el spune 'Te iubesc' nu fac decat sa iau o gura de aer si sa-mi spun ca da, e departe, da, e din ce in ce mai rau, dar macar e acolo.

Maine intentionez sa termin una bucata lucrare pentru facultate si poate de miercuri ies si eu din nou din casa. Nu de alta, dar de lunea viitoare ma asteapta 6 saptamani de iad si doar eu stiu de unde voi avea energia sa termin anul II. Din carti si ceai.

1 comments:

delu said...

am rugat un prieten sa-mi aduca un buchetel de liliac di romania . pe aici nu creste si mi-e tare dor de mirosul lui